

שלום וברוך הבא
אם הגעת לכאן, אתה כנראה מחפש חיבור טכני אמיתי לאופנוע שלך — כזה שנותן לך הבנה, ביטחון, וחיסכון אמיתי.
אולי נמאס לך לחפש מוסך שאפשר לסמוך עליו.
אולי נמאס לך לשלם הון על תיקונים שחוזרים שוב ושוב - מבלי להרגיש שיפור אמיתי.
אולי אתה סובל מדפיקות בגיר, מבלם קדמי שלא עוצר למרות השקעה של אלפי שקלים, או ממצערת תפוסה.
ואולי אתה פשוט מחפש שקט נפשי - לדעת שהאופנוע שלך צפוי, מדויק, ולא מסתיר ממך הפתעות.
אם אתה מחפש הבנה, שליטה ועצמאות טכנית אמיתית - בלי להמשיך להיות תלוי בניחושים, בסרטונים, במוסכים, ובתיקונים חוזרים — אתה במקום הנכון.
האומנות שבאופנוע היא חוויה אנושית ייחודית שמאפשרת לך לבנות יכולת מעשית שנשארת איתך לכל החיים.
לב העניין - למה תיקונים קטנים הופכים לבעיות גדולות ומסוכנות
וזה בדיוק המקום שבו רוב הרוכבים מתחילים לשלם או לסכן את עצמם - בלי להבין למה!
אם אתה יודע לעבוד נכון על אופנוע, אתה יכול לזהות בעיה כשהיא עוד קטנה, למנוע נזק לפני שהוא קורה, ולשמור על אופנוע צפוי, מדויק, בטיחותי, וסופר זול לתחזוקה - לאורך שנים.
זו לא תחושת בטן — זו תוצאה של הבנה טכנית ויכולת מעשית.
ברגע שאתה מבין מה כל מערכת עושה,
איך כל שינוי קטן משפיע על מכלול שלם,
ואיפה עובר הגבול בין מה נכון ומה לא נכון —
השליטה חוזרת אליך.
הסיבה שזה לא קורה אצל הרוב המכריע של הרוכבים פשוטה:
אופנוע הוא מכונה הנדסית מורכבת ביותר!
כשעובדים עליה מתוך ניחוש, הרגל, או ידע חלקי - מבלי להבין את המערכת או המכניזם, כל טעות קטנה מתגלגלת מהר מאוד לנזק גדול יקר ובטיחותי.
ברוב המקרים זה לא קורה בגלל רשלנות, אלא בגלל חוסר שיטה ברורה:
מה לבדוק, למה זה קורה, ואיך פעולה אחת משפיעה על שאר המערכת.
התוצאה היא אופנוע לא צפוי,
תחושת חוסר ביטחון ברכיבה,
והוצאות שחוזרות על עצמן שוב ושוב.
הקורס נבנה בדיוק כדי לשבור את המעגל הבעייתי הזה.
לא רק כדי לאפשר לך “לדעת יותר”, אלא בעיקר כדי ללמד אותך לקחת אחריות, לבצע את הדברים לבד, לעבוד נכון, מדויק, ובאופן שניתן לשחזור.
בכל אופנוע ובכל פעם מחדש.
מרגיש מוכר?
אם כבר עכשיו אתה מבין שמה שאתה מחפש זה ללמוד לעבוד על אופנועים כמו מקצוען, הקורס הייחודי שלי תוכנן בדיוק בשבילך!

לימוד 100% מעשי!
אם אתה רוצה לדעת לעבוד באמת על האופנוע שלך, לחסוך את עלויות התחזוקה, ולחזור הביתה בשלום — הגעת למקום הנכון. בעיניי, לימוד תיאורטי זו פשוט עבודה בעיניים, ולכן אתה תקבל בדיוק את ההיפך.
כבר בהדרכה הראשונה תלמד לארגן לעצמך פינת עבודה נוחה ומסודרת, ולהצטייד בכלי העבודה שיאפשרו לך לעבוד כמו מקצוען אמיתי. מיד לאחר מכן תלמד את כל טכניקות העבודה שילוו אותך בכל תהליך בעתיד: אותן טכניקות שהופכות כל משימה להצלחה, כל מכניזם למושלם, כל אופנוע להרמוני, וכל רוכב אופנוע למאושר באדם.
אלו הטכניקות שקובעות מי מקצוען ומי לא, מי תמיד מגיע הביתה בשלום - בזכות האופנוע, ומי לא. ומי משלם אלפי שקלים כל שנה על תיקונים ומי לא. המשולש הקדוש הזה הוא הבסיס הכי חשוב ביכולת שלך ליצור שינוי דרמטי בחיים שלך כרוכב אופנוע ולהפוך לטכנאי אופנועים מקצוען.

החוויה המקצועית
בחוויה המקצועית שאני מציע לך אין תיאוריה מנותקת מהמציאות, אין מחברות, אין לוחות, ואין בולשיט.
יש אופנועים אמיתיים, עגלת כלים עם כלים ידניים שלא תמצא באף מוסך בעולם הזה, תלמידים שמצפים לקבל את הערך הכי גבוה לזמן שלהם, מדריך פדנט אחד, ובעיקר... הרבה אמת ומציאות.

איך ההדרכות מתבצעות בפועל
בכל הדרכה נכניס לסדנה מכונה אחת, 2, או 3, ועליהן נלמד תוך כדי ביצוע בפועל את הנושא שנקבע לאותו יום ספציפי - על פי תכנית הלימודים שמוצגת בהמשך דף זה.
בשלב הראשון תלמד להבין את כל החלקים של המערכת, ו... איך הם פועלים - כמכניזם.
בשלב הבא תלמד לפרק את המכניזם לפירורים, לנקות את כל החלקים ולהכין אותם לבחינה ויזואלית.
עכשיו תלמד לזהות את כל הבעיות שקיימות בכל רכיב, קטן כגדול, ולשפר את התפקוד שלו עד כמה שניתן.
בהמשך נרכיב כל מכניזם לאט ובזהירות תוך הקפדה על כל פרט הכי קטן.
בסופו של תהליך נכוונן אותו לרמת הרמוניה שמעולם לא חווית!
כך בדיוק מתנהלות כל ההדרכות, החל מהדקה הראשונה ועד לאחרונה.
רק ההדרכה הראשונה שונה. פירוט מדויק בהמשך.
מה יקרה כשתתחיל ליישם את מה שתלמד
הקורס מלמד אותך לפרק כל אופנוע למערכות ולמכלולים - קודם כל, בעיניים ובראש. ומיד לאחר מכן - בידיים.
כשאתה מתמקד כל פעם במערכת או במכניזם בודד - באופן מסודר וחכם, הרבה יותר קל להבין איך הם בנויים, כיצד הם פועלים, ואיך לזהות בעיות קיימות או מתחילות.
ולכן, בסיום של כל הדרכה תהיה לך יכולת אמיתית לאבחן תקלות במערכת או במכניזם שנלמדו, להבין את המשמעות שלהן, ולדעת לטפל בהן כמו אלוף.
הכי חשוב, כל הדרכה תלמד אותך לשפץ ולשפר באופן תהומי את התפקוד של מכניזם אחר - ע"י פרוק, ניקוי, גירוז, הרכבה, וכיוון מדויק.
אין כאן קסמים. יש כאן טכנאות מעשית אמיתית שמאפשרת ליצור אופנוע מאוזן, חלק, בטיחותי, והרמוני לרכיבה!

איך חוסכים עד 99% מעלויות התחזוקה והתיקונים של האופנוע לכל החיים?
יש שלושה גורמים עיקריים שקובעים אם פעולה טכנית שמתבצעת באופנוע עולה אלפי שקלים, או... שקלים בודדים.
1. ידע. ידע טכני הוא כסף. מי שמבין מה הוא עושה – שולט באופנוע שלו. מי שלא – משלם למישהו אחר. כל פעם מחדש. כל החיים.
האופנוע עצמו לא יקר לתחזוקה. חוסר ידע כן.
2. זמן עבודה. העלות הגבוהה ביותר בטיפול הטכני של כל אופנוע זה זמן העבודה של המכונאי שהורס לך את האופנוע. שעת עבודה מקובלת בארץ ובשאר המדינות נעה בין 300–400 ₪.
אבל... ברגע שאתה יודע לבצע לבד את רוב הפעולות הטכניות שאתה נדרש לבצע בכל אופנוע שיש לך, עלות העבודה פשוט נעלמת. אפס. לא באופן זמני. לצמיתות.
3. חלקי חילוף. רוב האנשים בטוחים ששיפוץ מחייב החלפת חלקים. ברוב המכריע של המקרים — זה פשוט לא נכון.
בקורס אנחנו משפצים מערכות שלמות - בלי להחליף אף חלק.
במקרים בודדים נחליף 2 דסקית ב־20 אגורות,
גומייה ב־50 אגורות,
נוזל בלם או שמן הידראולי בכ־7 שקלים.
זה הכול.
מכאן נולד השם של הקורס - 'האומנות שבאופנוע' — עבודת ידיים מדויקת שמחזירה כל מכניזם למצב מושלם.
בלי להחליף אף חלק.
99% מהמשימות שתלמד לבצע לא עולות לי ולא יעלו לך אפילו שקל בודד.
ו... השיפוץ היקר ביותר שתלמד לבצע יעלה לשנינו 7 שקלים.
זה לא רעיון תיאורטי. זה קורה בפועל.
וזה בדיוק מה שאני מוכיח לכם בקורס
כל פעם מחדש.
בכל הדרכה.
מצליח לדמיין את זה?

כמה יעלו לך הטיפולים השוטפים לאחר הקורס
טיפולי 5000, 10,000, 24,000 ו- 48,000 ק"מ יעלו לך בין 20 ל- 50 שקלים גם אם תצטרך לכוון את מרווח השסתומים במנוע.
20-50 ש"ח במקום 5,000-10,000 ש"ח.
פרט לשמן מנוע, למסנן השמן, ולמסנן האוויר, ולמצתים. אם תצטרך. לכשתצטרך.
קשה לדמיין את זה, אני יודע. אבל... זו האמת לאמיתה.
שישי קודש - לימודים באווירה משפחתית ואינטימית.
קבוצה קטנה, שקט, בלי לחץ של שגרה. וייב של יום שישי שמאפשר חיבור, עבודה אמיתית ותחושה של “בית” – לא עוד קורס, אלא חוויה שמחכים לה כל השבוע.
לימודי יום - רצף, פוקוס, וסגירת מעגל
יום לימודים ארוך מאפשר להתחיל נושא חדש בבוקר ולסיים אותו עד סוף היום. הרצף הזה יוצר סדר, עומק והבנה אמיתית – בלי קפיצות ובלי חורים.
לימודים באור יום טבעי, אחרי שנת לילה טובה, משפרים משמעותית את הערנות והיכולת להתרכז, ומאפשרים למוח לקלוט ולעבד מידע בצורה הרבה יותר יעילה בהשוואה ללימודי ערב.
אופנועים הם מכונות מורכבות, ועבודה מדויקת עליהן דורשת ריכוז, חדות וערנות. זו הסיבה שאני מלמד בשעות היום בלבד כבר שנים רבות.
מעבר לכך, לימודי יום חוסכים זמן יקר וכסף על נסיעות – דבר שהתלמידים עצמם מציינים שוב ושוב כחלק משמעותי מהבחירה שלהם.
לעומת זאת, לימודי ערב תיאורטיים מתקיימים לרוב אחרי יום עבודה מלא, עייפות, עומס ופקקים.
במצב כזה קשה לשמור על ריכוז, קל לפספס פרטים חשובים, והלמידה נפגעת.
כשמדובר בטכנאות אופנועים מעשית – זה פשוט לא עובד.
ימים, שעות, תאריכים
הקורס נמשך 88 שעות אקדמאיות שמתחלקות על פני 11 מפגשים מעשיים מאירי עיניים!
כל מפגש כולל 8 שעות לימוד רצופות, המאפשרות עבודה מעמיקה ורציפה על החומר.
הלימודים מתקיימים בכפר סבא, בימי שישי.
שעות הלימוד: 08:30–15:30.
הקורס הבא ייפתח ב־16.01.2026.
ההרשמה פתוחה.


למי מיועדת החוויה המעשית?
קורס 'האומנות שבאופנוע' מתאים לכל מי שחולם להתבונן, לגשת, להבין, ולעבוד על כל אופנוע כמו טכנאי מרוצים ברמה הגבוהה ביותר בעולם!
בלי שכונה, ובלי קומבינות.
זו חוויה שמיועדת לאנשים רציניים, עם סקרנות טכנית, יכולת ריכוז, ונכונות להשקיע בתהליך מעשי אמיתי.
אופנוע הוא מכונה מורכבת שדורשת תשומת לב, דיוק ואחריות. ולכן, הקורס מחייב התאמה הדדית: לא כל אחד מתאים לקורס, ולא כל קורס מתאים לכל אחד.
אם אתה מחפש לימוד טכנאות מעשי ברמה הכי גבוהה שיש - הגעת למקום הנכון.
איך אני בוחר את התלמידים שלי
אני מנהל בית ספר מקצועי מאוד. כך היה מיומו הראשון של בית הספר, ולכן אני בוחר את התלמידים שלי בקפידה. הכסף שלך לא קונה לך מקום אצלי. האדם שבך — כן.
אני מחפש תלמידים רציניים. כאלה שבאים ללמוד באמת. בלי אגו, ובלי פלצנות.
אין צורך בידע או ניסיון קודם
החשש הנפוץ ביותר של מי שפונה אליי הוא חוסר ידע או ניסיון קודם. זה טבעי לגמרי — וחשוב לי שתדע שזה לא רק בסדר, אלא גם נקודת פתיחה מצוינת. כל התלמידים שמגיעים אליי מתחילים מאותה נקודה: בלי ידע מעשי קודם, ובלי ניסיון בעבודה טכנית מסודרת על אופנועים.
בשורה התחתונה: מי שמגיע עם ניסיון — לומד ליישר אותו. מי שמגיע בלי — בונה אותו נכון מההתחלה.
לאילו אופנועים הקורס מתאים?
99% מכלל האופנועים בעולם הם 'אופנועים מטריים', או אופנועים מילימטריים. והקורס שאני מציע לך מתאים לכל אופנוע מטרי בעולם הזה.
מעבר לכך, כל המערכות והמכניזמים של כל האופנועים המטריים דומים מאוד זה לזה. במקרים רבים, הם זהים לחלוטין. ולכן, הלימוד המעשי מתאים לכל סוגי האופנועים: אדוונצ'ר, כביש, קאסטום, מוטוקרוס, סופר-ספורט, אינדורו, טריאל.
ללא יוצא מן הכלל.

תכנית הלימודים של החוויה המעשית
חשוב להבין מראש מה הקורס כן עושה — ומה הוא לא נועד לעשות.
אז קודם כל, הקורס אינו מלמד הנדסה, משום שהנדסה לא לומדים במסגרת של 88 שעות.
הוא גם אינו מיועד ללמד בנייה מלאה של אופנוע.
הקורס מלמד בדיוק את הנושאים שמופיעים בתכנית הלימודים — לא יותר ולא פחות.
כל נושא שנכלל בתכנית נלמד לעומק, בצורה מעשית ומדויקת.
נושאים שאינם מופיעים בה — פשוט לא נלמדים.
זהו קורס מעשי לחלוטין. אין חומר כתוב, אין מחברות, ולא כותבים במהלך ההדרכות.
הלמידה מתבצעת דרך עבודה בידיים, התבוננות, פירוק, בדיקה והרכבה. בדיוק כפי שעובדים בפועל.
אחרי למעלה מ־30 שנות ניסיון בהדרכת טכנאות אופנועים מעשית, אני יודע בדיוק מה חשוב ללמד — ועל מה אין סיבה לבזבז לך זמן.
המטרה של תכנית הלימודים פשוטה: להכין אותך לעבודה מקצועית ונכונה על אופנועים, ולאפשר לך לחיות עם כל אופנוע בארץ בצורה סופר חכמה, יעילה, בטיחותית, וחסכונית. בכל נושא, בכל פעולה, ובכל הדרכה — אין בולשיט, ואין בזבוז זמן.
הזמן שלך חשוב לי, מאוד. ולכן הוא מנוהל כאן בצורה מדויקת ומכבדת.
הדרכה 1 - להתחיל חכם!
בהדרכה הראשונה תלמד לקנות, לסדר, ולעבוד עם כלי עבודה שמהניסיון שלי אפילו המקצוענים הגדולים ביותר בעולם הזה לא מכירים.
בנוסף תלמד את כל הטכניקות שמאפשרות לך לעבוד הכי שונה שאתה יכול לדמיין ממה שראית כאן בארץ.
אתה תלמד לתקן כל רכיב שאתה נוגע בו. כן, לתקן. לא להרוס. לתקן.
זו משימה פי מיליון יותר מאתגרת. אבל... פי מיליון יותר מעצימה ומתגמלת!

הדרכות 2 + 3 + 4 - המשולש הקדוש - מערכת ההפעלה של המצמד, מצערת, ובלמים
בכל אחת מ- 3 ההדרכות הללו נכניס לסדנה מכונה אחת או 2 של התלמידים, ואלמד אתכם כיצד הופכים כל אופנוע ישראלי במצב נוראי לאופנוע מושלם, חד, מדויק, ובטיחותי! ב- 20 שקלים לאופנוע, ומבלי להחליף אף חלק...
דבר אחד אני מבטיח לך - אף אחד לא מאמין לי שזה אפשרי. ואני בטוח שגם אתה חושב שאני מגזים - מאוד. אבל... זה בדיוק מה שאני עושה כל יום בחיי. וזה בדיוק מה שאני מלמד את התלמידים שלי בימי שישי.
3 ההדרכות הללו הן גולת הכותרת של החוויה המקצועית שאני מציע לך.
הדובדבן שבקצפת. ב- הא' הידיעה.
ומה לגבי עלויות?
ובכן, שיפוץ מוחלט של מערכת ההפעלה המכאנית של המצמד לא עולה אפילו שקל אחד. אם מדובר במערכת הידראולית - השיפוץ מסתיים ב- 3 שקלים. לא 30. 3 ש"ח.
בשני המקרים, האופנוע נעשה פי 10 יותר חלק לרכיבה, והמצמד והגיר מכפילים את חייהם פי 10.
גם השיפוץ של המכניזם של המצערת לא עולה אפילו שקל אחד, אבל הוא מצטרף לשינוי הדרמטי שגרמה מערכת ההפעלה של המצמד, ושניהם יחד הופכים כל רכיבה לחלום!
טיפול עמוק וסופר יסודי של מערכת הבלימה הקדמית כפי שרק התלמידים שלי לומדים לבצע מסתכם בעלות כוללת של 5 ל- 7 שקלים. לכל היותר. השיפוץ של המערכת כפי שאנו מבצעים בסוף הקורס מסתכם באותה העלות - מקסימום 7 שקלים.

הדרכה 5 - פרונט ובולמי זעזועים
בהדרכה הזו נתמקד ב- 3 היבטים שונים. קודם כל, תלמד להדק את ציר הגלגל הקדמי באופן שמאפשר לאופנוע להיות נייטרלי, חד, בטיחותי, וישר כמו סרגל.
בשעתיים שלאחר מכן תלמד למנוע מבעוד מועד נזילות ממחזירי השמן בבולמים הקדמיים - מבלי לפרק אותם ומבלי להוציא מהכיס אפילו שקל אחד.
זו הדרך היחידה למנוע תיקון נזילות שעלול להסתכם ב- 3000 עד 4000 ש"ח...
ב- 4 השעות האחרונות תלמד לכוון ולאזן את בולמי הזעזועים כמו טכנאי מרוצים באירופה.
אבל... בדרך פי מיליון יותר פשוטה וחכמה!
הכי חשוב, בלי כל הבולשיט והפוזה שהעולם שלנו מפוצץ בהם.
הדרכה 6 - מערכת טעינת מצבר
בהדרכה הייחודית הזו תלמד את כל ההיבטים שאתה חייב להבין ולבצע על מנת למנוע מראש את כל התקלות במערכת הטעינה שהיא המערכת החשמלית הכי בעייתית באופנועים כאן בארץ.
99% מכל הבעיות החשמליות שתיתקל בהן אי פעם כאן בארץ, קשורות במערכת הטעינה, ונגרמות בשל החום הגבוה בישראל והחום שהמערכת עצמה מייצרת.
החום המשולב הזה הוא שילוב קטלני למערכת הטעינה.
הבעיה היא שכשמערכת הטעינה כושלת, התיקון שלה עלול להסתכם ב- 5000 עד 10,000 ש"ח. ולכן, אם תעשה מה שאני מלמד בהדרכה, לעולם לא תחווה בעיות במערכת הטעינה.
היא גם לא תעלה לך שקל בודד. אף פעם.

הדרכות 7,8, 9 - בדיקה וכיוון מרווח שסתומים
ב- 3 ההדרכות הללו התלמידים לומדים לבצע מדידה וכיוון של מרווח השסתומים במנוע.
זוהי פעולה מונעת הכשל הכי קריטית שכל מנוע דורש, במיוחד מנוע של אופנוע.
תלמידי הקורס לומדים לבצע כיוון מרווח שסתומים עפ"י שתי השיטות הקיימות - ברגים ו... שימסים. זוהי פעולה סופר מורכבת לביצוע, ולכן היא מתוזמנת לשלב יותר מתקדם בקורס, וכוללת 3 הדרכות רציפות.
העלות הכוללת של הפעולה כשאתה מבצע אותה אחרי הקורס תסתכם בשקל בודד ועד 30 ש"ח - במקרה הכי יקר.
30 ש"ח במקום 8000...
הדרכה 10 - שמן מנוע + מתיחת שרשרת הינע
בחלק הראשון של ההדרכה תלמד לבחור את שמן המנוע הנכון, ולבצע החלפת שמנים מבלי להרוס את המנוע, המצמד והגיר.
בחלק השני תלמד למתוח את שרשרת ההינע כמו מקצוען, מבלי להיהרג או לשבור את האופנוע!
אני רוצה שתגיע הביתה. זו המטרה היחידה שלי בעולם הזה!

הדרכה 11 - בלמים - שיפוץ שכולו קסם
בהדרכה הזו תלמד לשפץ ולשפר כל מערכת בלם קדמית לרמות אחרות לגמרי!!! ההדרכה הזו היא הבייבי שלי, ולכן השארתי אותה לסוף.
בהדרכה הזו אני מלמד אתכם פנאטיות במכניקה עדינה.
הפעולה הסופר פדנטית הזו אורכת יום שלם, והיא כוללת 200 שלבים קטנים שכל אחד מהם תורם את חלקו לתוצאה הסופית שמתקבלת בסוף התהליך - בלם קדמי כפי שמעולם לא חווית!!!
והכול ב- 2 ידיים, מבלי להחליף אף חלק, ובעלות כוללת של 5-7 שקלים.
זו לא טעות.

אם קראת עד כאן
אתה מבין שזה לא קורס רגיל, וזה גם לא מתאים לכל אחד.
האומנות שבאופנוע מיועדת לאנשים רציניים בלבד:
כאלה שמוכנים ללמוד תהליך,
לעבוד לאט,
ולקחת אחריות אמיתית על המכונה שלהם.
אם זה אתה — שלח לי וואטסאפ עם:
• שם מלא
• דגם אופנוע
• למה חשוב לך ללמוד טכנאות אופנועים בצורה מקצועית
מבטיח לחזור אליך ברגע שאתפנה.
שחר לוי
050-863-3673
באותה המידה, אתה יכול לשלוח לי הודעה דרך האתר
אחרי 88 שיעורים מעשיים והיכולת הטכנית שתישאר אתך לנצח, זו ההשקעה
8950 ש"ח.
אופן תשלום: העברה בנקאית. מזומן.
באהבה אינסופית! כבן אדם.
שחר לוי
0508633673






